ג'ימס בונד החדש

באיחור קל, ראיתי את הפינאלה של עידן דניאל קרייג כסוכן המהולל ג'יימס בונד.
זה היה הביקור הראשון שלי בקולנוע מאז הקורונה! לא הרגיש כאילו עברו כמעט שנתיים בלי, וחוץ מלהראות תו ירוק, הכל הרגיש אותו דבר.
אז לחובבי הסדרה, אין בכלל שאלה, מומלץ. ולפי כמות האנשים באולם, זה לא יישאר על המסכים עוד הרבה, אז מי שלא הספיק, כדאי להזדרז.
למי שלא חובב אדוק של הסדרה, וסתם מחפש סרט טוב, אולי עידן דניאל קרייג מאתגר קצת (ולא רק בגלל הליהוק שלו, ומבחינתי עידן רוג'ר מור עדיין שולטטתתת, כי הוא מתאפיין קצת אחרת מקודמיו. אפשר להתייחס אליו כקווארטט, או טֶטְרולוג'י (ביטויים פחות חביבים מטרילוגיה, אבל זה הביטויים התואמים לרביעיה), במובן שהסרטים יחסית מתכתבים אחד עם השני. וקצת קצת פחות slick ויותר מחוספסים. קצת הזכיר לי את עידן כריסטופר נולאן בבאטמן, אבל כמובן הרבה פחות אפל, ומעניין באמת מה היה קורה אם היו נותנים לנולאן לביים את הסדרה…
מבחינתי קזינו רויאל הוא הטוב מהארבעה, אח"כ סקייפול, ספקטר, אח"כ הנוכחי, ולבסוף הטעות הקרויה קוואנטום של נחמה.
בסוף הסרט, מה שהכי מעניין, הוא מי יגלם את בונד בסרטים הבאים, ואיך ימשיכו את הסדרה – נשארתי בודד באולם הלא מלא מלכתחילה, לכל עורך הרול הארוך והמתיש של הכתוביות, רק לוודא שבסוף בסוף, תופיע לה הכתובית המוכרת, המרגיעה והמבטיחה, ש-James Bond Will Return. בפרט ששנה הבאה חוגגים 60 לסדרה, שכמעט ולא היו בה נפילות של ממש. שאפו!
ואנקדוטה לסיום, מי שם לב לכמה אלמנטים דומים למשחקי הדיונון?
אני מתייחס גם למשחק שפליקס ובונד משחקים עם לגלות כמה מטבעות יש לשני ביד, וגם לעדר הפועלים בורוד, בחוות הרעל, שנמצאת ב… אי מבודד במזרח אסיה. צירוף מקרים?…
ציון: 9 (תכלס, אולי 8, אבל השלם גדול מסך חלקיו).

הכותב הינו תושב מרום נווה, בעלי Africa4U – ייעוץ ותכנון טיולים לאפריקה בהתאמה אישית‏.
מעוניינים בטיול חוויתי? www.africa4u.co.il

שווה להרשם

הרשמו עוד היום והכנסו למועדון הצרכנות שלנו

עשרות הנחות במרום נווה

דילוג לתוכן