הושלמה הקמת מרכז הנוער העירוני במרום נווה

לקראת סוף נובמבר הושלמה הקמה מחדש של מרכז הנוער השוכן מתחת למרכז המסחרי שבמרום נווה. הדבר בוצע מכספי העירייה וכספי תרומה משמעותית בלבד. המקום מיועד כנקודת מפגש ויצירה לבני 12 עד 18.

השיפוץ המוחלט של המרכז, שעבר מהפך של ממש, ארך כחצי שנה וכלל הקמת אולפן הקלטות מבודד אקוסטית ומצוייד בכלי נגינה, תופים, מגברים, רמקולים, מכשיר הקלטה משוכלל, מחשב ובמה קטנה, באולם הראשי הוקמה במה מרכזית להופעות, הצגות וסטאנדאפ, שהורכבו לה תאורה מקצועית וציוד הגברה מתקדם, בניית חדרי עבודה לנציגי הנוער וצוות ההפעלה, חדר דמוי סלון ביתי, טריבונת ספסלים מרופדים, מטבחון הכולל בין היתר גם מקרר, מיקרוגל, מכונת פופקורן ומכונת ברד, חדרי לימוד והרצאות בסגנון TED ושירותים נפרדים. בקיצור – מרכז שבו בני הנוער של השכונה והעיר יוכלו לממש את חלומותיהם ולהשלים את השכלתם, בצורה המודרנית והנוחה ביותר. גודל המתחם כולו כ-550 מ"ר וחייב השקעה גבוהה הן בתכנון והן בפינוי השטח ובבנייה מחדש, תוך מתן דגש על נגישות גבוהה לבעלי מוגבלויות.

במסגרת העיצוב הסופי של המתחם נוספו פריטי ריהוט איכותיים, שולחנות וכסאות מעוצבים, כריות ומושבים יפהפיים, ספות נוחות ללמידה, קריאה והאזנה למוזיקה, משחקי שולחן וקופסא, גופי תאורה יחודיים, גרפיטי וציורי קיר וגם מעט נופך רטרו של עטיפות תקליטים משנות השמונים על מדפים. העיצוב המוקפד משלים את התוצאה המרהיבה של המקום המיוחד והחד במינו.

תכנון ועיצוב הפנים בוצע ע"י המעצבת חלי ישראלי כאשר עבודת הקבלנות בוצעה חברת שיטל בבעלותו של שי לוי, תושב השכונה, שזכה במכרז העירייה. שי אמר שביצוע פרויקטים כגון אלה הוא זכיה ודבר זה ממלא אותו בגאווה ומהווה עבורו סוג של שליחות.

המבואה למרכז שופרה אף היא עם צמחיה, נצבעה מחדש ובכניסה חובר גם מתקן לקשירת אופניים.

מר כרמל שאמה הכהן אמר כי הגיע הזמן שיהיה לבני הנוער מקום בילוי ערכי ושאיננו תלוי במזג האוויר והבטיח כי אם המודל יהיה מוצלח יוקמו עוד מרכזים כאלה ברחבי העיר. ראש העיר הודה לליר לוי משקיף הצעירים במועצת העיר (כעת חייל) שקידם את הנושא במסגרת ישיבות רבות שהתקיימו, אגפי ההנדסה, החינוך והכספים בעירייה ושאר עובדי העירייה שנתרמו למשימה, מעצבת הפנים, הקבלן ואנשי הבינוי.

ליר לוי הוסיף כי במשך שנים רבות רמת גן היתה זקוקה למרכז נוער חדשני שיתן תחושה ביתית למפגשים חברתיים לצד מגוון רחב של שירותים עבור הנוער הרמת-גני. ברגע שראש העיר כרמל שאמה הכהן נבחר, הוא העביר הנחיה להקים את מרכז הנוער תוך שנתיים וכך קרה. שמחתי לקדם את הקמת המרכז ביחד עם הצוות המקצועי, בני נוער נוספים ובשיתוף מחזיק תיק הנוער מר ישראל זרי. אני בטוח שסנונית זו לא תהיה האחרונה.

המקום יקרא "מרכז נהורה" ע"ש החיילת נהורה ז"ל.

יחד עם סלילת החניון התת-קרקעי, שסבל שנים רבות מבורות והתפוררות, שודרג המקום באחת והפך להיות פנינה של ממש.

כל שנותר כעת הוא לקוות שהקורונה תחלוף בקרוב מחיינו ובני הנוער יוכלו להציף את המקום המדהים בהמוניהם.

שווה להרשם

הרשמו עוד היום והכנסו למועדון הצרכנות שלנו

עשרות הנחות במרום נווה

דילוג לתוכן