תמצית פגישת זום בין תושבי מרום נווה לראש העיר

(מתוך עמוד הפייסבוק של יהודה דוידוביץ חבר ועד שכונת מרום נווה)

1. העתקת גינת הכלבים לחצר מרכז הספורט בחזון איש – הוועד ימשיך בטיפול מול סמנכ"ל תשתיות (עזרא נחום) וסיכום מולו יהיה מקובל על ראש העיר. נכון לעכשיו מר נחום לא השתכנע. ככל שהוועד יציע חלופות אפילו לתקופות קצרות (רוטציה), העירייה תשקול בחיוב. צוין שהמיקום הנוכחי בעייתי במיוחד עקב היות הפארק קונכייה אקוסטית וכן עקב עודף גירויים לכלבים.
2. דחסן אשפה של שופרסל המפיץ ריח רע בפארק במיוחד בקיץ- הוועד ימשיך לטפל מול אגף שפ"ע והנהלת שופרסל
3. נראות הכיכר ובטיחות (חציית דו גלגליים)- ראש העיר בעצמו לא מתלהב מהמצב הקיים ופתוח לרעיונות גם לגבי דרכים לחסום מעבר כלי רכב מבלי לפגוע במעבר נכים.
4. מסוף האוטובוסים בחזון איש- הנהלת העיר אישרה הגשת עתירה בהובלת ליעד אילני כמחזיק תיק התנועה, שבהכנתה מעורבים גם רמי פדלון ונציגי וועד של גני מרום ומרום נווה.
5. הפקעת פלישה בפינת חזון איש ונגבה והוספת נתיב שיפתור את עומס התנועה וחסימת היציאה מרימלט- ראש העיר הנחה לזרז את הטיפול ואף לשקול החלפת הצוות המטפל ככל שיש סימני ריפיון או קושי.
6. מדרכות צרות סביב השכונה- הוועד יציג פתרון אפשרי
7. העברת מתקני הכושר לגג המרכז המסחרי – אין היתכנות הנדסית עקב שיטת הבנייה וחולשתה
8. הקמת קונסרבטוריון בעלות 100 מיליון ש"ח הכולל קומת מוזיאון למוזיקה יהודית, בפארק במקום מתקני הכושר (והעלאתם לקומת הגג)בתרומה נדיבה של 20 מיליון $ (75% משווי המיזם) תוך שהמקום יהיה פתוח רק לתושבי ר"ג- התורם מעדיף בפארק הלאומי ולכן ההיתכנות נמוכה. הוצע להקים ברימלט 7 במקום אשכול הגנים אך זה לא תואם את הנחיות התורם.
8. הקמת אשכול גנים בכניסה לפארק – ראש העיר הנחה לקדם לאור העיכוב בתכנית להקים ברימלט 7 עקב עררים שהוגשו ע"י וועדי הבניינים ברימלט.
9. תקציב תרבות לוועד השכונה כפי שקורה ברמת חן – מותנה בהקמת עמותה. ראש העיר גם רמז למידת שיתוף הפעולה של הוועד עם ראש העיר כשיקול. בכל מקרה לא אקטואלי כעת שכן העירייה מוטרדת מאירועי יום העצמאות וימי הזכרון הקרובים. ישקול בין האפשרויות החזרת הבמות השכונתיות.
10. בקרוב ייחנך מועדון הנוער במרתף המרכז המסחרי שנבנה בשנה החולפת ביוזמת ראש העיר.
11. מטרו M2- – ראש העיר ציין שמועצת העיר אימצה כמעט פה אחד את עמדת וועדי מרום נווה וגני מרום להעדיף את החלופה הצפונית (העוברת בב"ב אך התחנה קרובה יותר לריכוז האוכלוסיה במרום נווה וגני מרום) על פני הדרומית העוברת מתחת למגדלים ןמסכנת אותם. לדבריו הוגשה השגה לות"ל וממתינים לדיון בהשגות.
12. הקו הסגול – העבודות החלו לאורך אלוף שדה. ראש העיר ממתין לתוצאות הבחירות תוך תקווה (קטנה) לאפשרות של שינוי (שיקוע במקטע שלפני רחוב הירדן).

שווה להרשם

הרשמו עוד היום והכנסו למועדון הצרכנות שלנו

עשרות הנחות במרום נווה

דילוג לתוכן